Charlie Master ♥


♥Bild från idag på världens finaste Charlie♥

Du har lärt mig oerhört mycket & hjälpt mig en rejäl bit på vägen till att komma dit jag är idag!
Jag minns när jag började på ridskolan & vi hade upprop, jag var ny i gruppen & blev tilldelad dig. Ingen ville ha dig då dom tyckte du var för seg & långsam. Men jag fastnade direkt! Redan första gången jag såg dig visste jag att du var speciell, jag fick nästan aldrig byta ponny, jag hade dig nästan varje lektion utom dom gånger du vilade eller var skadad. Du fick mig att våga, du lärde mig att prova nya saker, ja allt! Du är en helt underbar ponny & jag skulle göra nästan vad som helst för att få rida dig en sista gång, du är bäst ♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie :)

sv: tack för att du är med och tävlar, meddelar när vinnaren/vinnarna är dragna! :D



haha jag hjälper dig imorgon ;D

2012-03-10 @ 19:56:41
URL: http://nathalieodhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0