15 Januari 2012. Kelly.

Det blev ett dressyr / hopp pass på Anderstorp idag. Jag började med att värma upp i skritt & trav, och för en gångs skull så lyssnade hon direkt! Snacka om att jag blev glad, därför att hon inte brukar ge med sig direkt. Sen så övergick jag till gallop & varierade mellan ökad & samlad. Gjorde även några gallopombyten ... jag tyckte väl inte dom blev så jättebra men enligt alla andra blev dom det. Senare övergick jag till att hoppa / träna på den kombinationen som jag hoppade för Jesper för ett tag sen. Tror jag hoppade max 80 centimeter idag. Haha, hon var så söt ... vi kom mot ett kanske 70 centimeter högt räcke & hon hoppar minst 20 centimeter över, haha! Jag tror inte hon fattade hur lågt det var xD Dock var ju inte jag beredd på att hon skulle hoppa så stort så det såg väl ut som det gjorde ^^ Hoppade även lite studs & senare på slutet travade vi lite på volter (: Hon gick verkligen skitfint idag min lilla tant ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0