Cuz' this is what I'm made of.

Ja, som ni ser så bytte jag tillbaka till den gamla headern. Det var något som jag inte riktigt gillade med den nya ... Hmm, den var för kort & den här är för lång ^^ Så jag får väl sätta mig & göra en ny, bättre & mer lagom någon dag (: Bara det att jag inte vet vilka bilder jag ska ha med, haha xD

Nu sitter jag i alla fall & laddar hem en film & väntar på att maten ska bli klar (: Senare sen kommer Sanna hit. Vi får väl se vad vi hittar på, förmodligen ska vi väl spela tevespel, som vanligt!

Sjukt ridsugen är jag oxå ... men det får allt vänta till helgen !:D Hare bra!
Min fina, fina ponny som jag måste åka ut till snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0