25 Februari 2012. Kelly.

Jag red ut & tog en liten bustur. Jag gjorde även gallopombyten på rakspår & jag tror jag har kommit på hur jag ska göra nu för det går bara bättre & bättre + att hon byter utan att sakta av! (: Sen så red jag förbi banan & tog ett litet pass där. Tunnorna stod framme med ett litet kryss & Kelly har ju alltid tyckt att det är jätteläskigt att gå nära dom... Så idag bestämde jag att vi skulle hoppa över det! Till en börja med så var hon rätt nervös & hoppade till så fort hon nuddade en bom. Sen så gjorde hon konstiga & höga språng dom 3 första gångerna, men allt flöt på & sen hoppade hon dom utan problem (: Hon var jättefin i traven & gallopen oxå! Hon sökte sig nedåt & gick jättelugnt & fint.

Gammal bild... men jag har inga nya än ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0