Heldag i stallet.

Heejsan! Jag & Gabriella har nästan tillbringat hela dagen i stallet (: Vi myste med hästarna & tog massa kort! Kelly har varit världens goaste idag ♥ Sen kom morfar & hämtade oss så åkte vi till donken xD I morgon drar jag & Gabbi förmodligen ut till Camilla & busar lite med henne :D Vi ska även kanske baka fem minuters kola ^^ Buhu, stormen förstörde typ hela min dag, jag har varit så sjukt ridsugen ju :'( Men att bara vara med dom små busarna har varit kul! Hihi, när vi skulle släppa ut Xet i hagen så smet han åt fel håll så honom fick vi hålla på att jaga med xD


Kommentarer
Postat av: Annica

vart smet X.et då ??

2011-11-28 @ 13:39:23
Postat av: Jonna ...

Ut i vinterhagen (:

2011-11-28 @ 14:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0