12 November 2011. Kelly.

Kelly var som den lilla lusen hon brukar vara, helt underbar! :D Nej men jag är seriöst super nöjd med henne. Jag & Gabriella tog en tur i skogen på en timma kanske. Vi skulle utforska en ny väg men vi vände jävligt fort när vi mötte ett gammalt öde hus, läskigt! Så vi fortsatte vår lilla tur. Kelly var verkligen superfin i början men i andra gallopen lät jag henne länga på sig lite. Kände att hon ökade mer & mer & efter ett tag fick jag knappt stopp på henne, busan! Sen gick allt utför, kändes det som i alla fall. Hon vägrade arbeta i traven, sprang bara på & var allmänt jobbig. Vi tog därför vägen förbi banan för att jag skulle försöka få henne att lossna lite. Precis då blev hon en liten ängel igen! Helt mega fin i formen & sökte sig ner som bara hon kan. Älskar dig pluttis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0