Nu har jag varit hos min prinsessa !:D

Kom nyss hem, har varit hos Camilla !:D Hihi, tanten har gått & blivit lite tjock ^^ Men i alla fall, jag prommenerade med henne en liten bit tillsammans med Agnes som red Joudas (Jades) (: Haha, hon är super pigg trots sin ålder, hon har inte förändrats ett dugg sen hon åkte på betet ... eller ja, förutom magen då ;) Så nu ska jag se till att åka ut så mycket jag hinner! + att jag måste borsta igenom hennes päls vilket kommer ta kanske 2 timmar -.- Haha, den var jätte tovig ju :O Hon får sån tjock vinterpäls. Sen när jag skulle släppa ut henne i hagen så blev hon sparkad av Baron D: Men i alla fall nu sitter jag här & ska snart till morfar. Sen KANSKE jag åker & köper en system ^^ Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0