Jag som ville ägna den här dagen till mina tevespel :'(

Men så blev det inte! Mamma kom hem med bakelse till mig strax efter att jag hade slutat skolan. Skolan sööööööög idag eftersom 9d1 tog vårat julpyssel ... Vilket slutade med att vi fick sitta i 30 minuter & lyssna på Lotta när hon läste en dålig historia, och ännu värre så skulle hon översätta den på engelska -.-' Men i alla fall, när jag hade ätit upp bakelsen åkte vi iväg till skara för att köpa nya skor till mig :3 Hittade ett par rejäla vinterskor som inte såg alltför dumma ut !(: Efteråt åkte vi hem till min faster nu när vi ändå var i skara, så satt vi där & tjöta lite för att sen åka hem ^^ Så nu sitter jag här & överväger vad jag ska göra, spela, teckna, datorn ... Ja, jag vet inte! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0