23 December 2011. Kelly.

Jag & Gabriella tog en skogstur idag igen (: Det var tänkt att vi skulle ta flygplansrundan (en lååååång gallopväg) men vi fastnade vid ett dike som vi stått vid flera gånger & inte vågat hoppa ^^ Men idag hade vi bestämt oss så där blev vi kvar tills vi kom över! Jag hoppade först & det var hur kul som helst. Jag fattar inte varför jag tvekade så x) Fast i för sig, diket var rätt brett .. Men kul var det som sagt var! Sen hoppade Gabbi med Xet (: Xet vågade inte hoppa först så vi fick vänta lite till, men till slut så hoppade han. Så när vi hade hoppat tog vi samma runda som igår. Jag kan säga att efter diket var hästarna helt galna! Dom var verkligen superbusiga & hur glada som hellst! Hihi, Kelly ville bara springa hela tiden, det ville nog Xet oxå så vi galloperade en jättefin sandväg & hoppade lite vattenpölar & sånt. Förövrigt var Kelly superfin att arbeta med idag, visserligen busade vi mest men när jag väl ville att hon skulle arbeta så gjorde hon det utan några omständigheter! Så kom vi så småningom till terräng hindren där vi ville ta varsitt språng på stocken, tro mig, det märktes att hästarna ville det med! Och det gick ju fint (: Sen var det bara att skritta hem. Verkligen en super rolig tur & förhoppningsvis blir det lite mer seriöst på söndag ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0