11 December 2011. Kelly.

Tog med Kelly till Anderstorp & red ett dressyrpass (: Hihi, när vi kom så hade Moa & Natasja hopplektion typ så jag trodde ju inte jag kunde rida först men det fick vi !(: Så jag travade mest & red utan stigbyglar, körde lite bus gallop för att få ut energi ur henne, haha hon är så pigg lilla tanten! Sen var jag sjukt sugen på att testa en förlängd trav vilket hon gjorde superbra. Det är så himla kul när hon verkligen vill samarbeta !:D I en av galloperna trodde hon att hon skulle hoppa, så det blev en otroligt konstig sväng, men hoppade gjorde vi inte. Haha, stackars henne :/ Men hon var sjukt taggad på att hoppa så jag tog 2 språng på kanske 50 centimeter, hindret var redan där för lektionen så jag kunde ju inte bestämma något ;P Bortsett från allt så var hon underbar idag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0