27 Augusti 2011. Kelly.

Puuh, tja! Nu är jag hemma igen & jävligt trött, men min dag har i allafall blivit lyckad! Började med att vi åt oss proppmätta på tacos hemma hos LM + hämta nyckel till transporten, sen bar det av till stallet för att göra i ordning Kelly (: Åkte till Anderstorp för mitt dressyr/hopp-pass, Kelly var mjuk & fin efter att jag tränat dressyr på banan igår trots att hon var rädd innan & reste sig stup i ett xd! (På Anderstorp)---> Gjorde några skänkelvikningar, fram & bakdels vändningar, gallop ombyten & massa mjukgörande saker. Sedan till hoppningen, kom på några 50 centimetare, följt av några hinder på 60 cm, & slutade på ca 70 centimeter, Ett hopp hade vi lagt ner bommen "halft" typ 30 cm? Ja, då hoppar hon typ 60 cm över. Vill ju inte hoppa så mycket efterssom jag inte hoppat sen jag blev avkastad.. Tar lite i taget för att stärka självförtroendet! Sist hoppade jag ju inte mer än 90 centimeter så, eller ja, man får ju räkna med hur högt hästen hoppar över. Och när vi kommer tillbaka till stallet är det fest i byggnaden bredvid xd Typ 200pers eller något ;S och när jag står & svabbar Kelly kommer det tre stycken & bara,
- Ehm, kan vi få kolla lite i stallet & på hästarna..?
Ja bara, aa >.<
Så var vi klara med allt i stallet & åkte hem, & nu sitter jag här med min Sprite & kollar på teve. I morgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men något hittar jag väl på (: ----------------> Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0