You mad bro?

Hej, hoppas ni inte är allt för arga ;) Men att... det händer lite saker nu så jag kommer nog inte kunna uppdatera på ett tag, tyvärr.

Hur som helst, förra veckan satt jag mest hemma, chillade & så. Jag har inte riktigt orkat göra något... jag vet inte varför, men jag är allmänt trött på dagarna. Kelly har blivit bättre men härom dagen hade hon fått något sår på andra benet & är därför svullen, så det blir ingen ridning på ett tag :/ Förhoppningsvis är hon bättre snart så jag kan vara med på hopptävlingen som kommer (: Dock har jag lite svårt att bestämma höjd... Efterssom jag varken ridit henne eller hoppat henne på ett tag så hade jag tänkt mig 70 centimeter... Men vi får se!

Hej för stunden! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0