Nathalie, vatten, minneskort, stallet, Gabriella, hem, läxor.

Idag så har jag varit med Nathalie ! :D
Vi gick först ut till en lekplats bortanför min gård & körde en vatten utmaning. Man ska dricka vatten samtidigt som man ska försöka att inte skratta ;) Sen så tog vi lite kort. - En underbar vän ♥ -

Efteråt åkte vi till expert för att jag behövde ett nytt minneskort till min kamera ^^ När jag hade nytt minne drog vi ut till stallet & fotade tottisarna (: - Min underbaring ♥ - 

Sen så skulle Nathalie hem & Gabriella åkte ut till stallet för att rida Kalle! - Plutten ♥ -

Och för kanske 2 timmar sen kom vi hem & har suttit & kollat på ponnyakuten + att jag har gjort läxor.
puss

Kommentarer
Postat av: Julia

Underbart fina bilder Jonna! ❤



2012-03-12 @ 09:56:49
URL: http://craazyfriiends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0