LOVely!

Fyndig jag var där med rubriken ;) Det är både lov & det är ett lovely väder ute :D Jag är läxfri hela lovet (nästan) Jag har en liten uppsats som tar kanske 1 timma. Mamma städar, ballkongen är öppen & det är 19 grader ute ♥ Datorn ska in på lagning nu i helgen/veckan för att den "krashar" hela tiden :/ Jag har verkligen varit jättenervös att alla bilder & sånt ska försvinna (vilket har hänt förut) men nu så har jag skickat över allt till ett usb, smart där! Hihi, så nu återstår, vila & massa mys i stallet tillsammans med min prinsessa som mår bättre, hon är inte helt bra i benet än men det är på bättringsvägen (: Ni får lite bilder som ett "förlåt" för dålig uppdatering, puss






Kommentarer
Postat av: My

Var med och tävla om veckans blogg hos mig! =) /M

2012-03-30 @ 20:34:56
URL: http://ourworldtogether.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0