9ornas dans!

Nu har jag precis kommit hem från 9ornas dans (: Det var faktiskt rätt kul trots att jag knappt dansade, haha. Dels fick jag ögonkontakt med världens finaste människa ett antal gånger ♥ Åhh, jag vet inte vad jag ska ta mig till, I am madly in love... Hur som helst, efterssom vi var där på kvällen är vi lediga i morgon så Sanna ska sova över här.

Hmm, när vi väntade på skjuts hem parkerade det en bil mitt framför oss typ... Och om man tänker där gallret (i fram på bilen) sitter låg det något, först såg jag inte vad det var men sen insåg jag att det var en hare. Människan i bilen kom ut & när vi berättade sa han, "Oj, heh. Ja vi körde på den men när vi skulle kolla vart den tog vägen hittade vi den inte"
R.I.P.

...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0