Ny design! + shema för veckan!

Heej (: Nu har jag fixat en ny design till bloggen! Efterssom jag fixat designer åt massa kompisar nu det sista så blev jag helt enkelt jättesugen på att byta jag med ^^ Fast, egentligen ville jag gått i ett ljusblått tema men dock hittade jag inte just DEN färgen jag ville ha :/ så vi får se hur det blir längre fram (: Just nu för stunden är jag nöjd!

Vid halv 6 sen idag ska jag åka med Gabriella & kolla när hon rider. Kameran kanske åker med så håll utkik efter bilder senare ikväll. Nu är det ju som sagt lov :D Ska verkligen bli jätteskönt att sova ut & att vara i stallet såklart! Haha, min lärare sa att vi absolut inte skulle göra läxor på lovet (y)

Schema för helgen / veckan:
Lördag - Uteritt på Kelly med Virve + ett litet pass på banan.
Söndag - Vara med Nathalie!
Måndag - Åka till Göteborg med Nathalie & Mamma!
Tisdag - Uteritt på Kelly med Alicia.
Onsdag - Pass på banan med Kelly, Gabriella fotar!
Torsdag - Träna.
Fredag - Kelly vilar.
Lördag - Förmodligen ett pass på banan med Emelie, Malva fotar.
Söndag - Uteritt med Kelly (Ev, hoppträning)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0