18 Februari 2012. Kelly.

Jag red ut idag! Vädret var bätte än vad jag trodde det skulle bli (: Till en början var hon jättepigg & ville inte lyssna alls. Jag gjorde mycket halter, skänkelvikningar & ryggningar bara så hon skulle varva ner & inte gå / springa på så himla fort! Det funkade tillslut & i traven gick hon jättefint. Dock ville hon väl springa på några gånger men mer var det inte. Vi red förbi banan & jag tog några galloper samt gjorde några gallopombyten. Hon var verkligen jätteduktig med bytena idag! Jag travade ner henne lite på volter & det gick jättebra, dock var hon nog lite trött när jag skulle trava av henne i vänstervarvet för hon ville inte riktigt hålla igång den där lugna traven. Men dom 2 sista varven var hon jättefin så jag tyckte det räckte så (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0