21 April 2012. Kelly.

Hopptävling hos Elisabeth! Jag skulle hoppat 50 - 60 eftersom hon nyss har kommit igång med hoppningen igen, men första rundan gick inget vidare så jag hoppade bara 50 - 50.

Första klassen - Hon var väldigt pigg, ville bara springa. Jag kände inte att jag hade någon vidare kontroll. Vi fick ett stopp på grund av att vi kom i obalans, dels för att Kelly höll på att studsa hela tiden & dels för att vi kom in helt fel mot hindret! Men vi kom in superbra i kombinationen!

Andra klassen - Gick superbra! Jag kunde samla ihop henne innan hindren & hon taxerade jättefint. Hon fixade att öka dom sista gallopsprången mot hindren själv så jag behövde inte tänka på att få henne att komma rätt (Hon har ju inte vart vidare bra på hoppning så man har fått hjälpa henne med det mesta) Dock kom vi lite fel på kombinationen den här rundan, men jag han att rätta till det så vi kom bara lite nära. Men felfria blev vi & fick med oss en liten rosett hem (:

Lillfia efter tävlingen ♥ Mamma hade rosetten så den är inte med på bilden ^.^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0