16 September 2011. Kelly.

Ridit med mamma idag. Tog en sväng till banan för lite markarbete. Eller ja, jag hade en liten bom på marken som jag travade & galloperade över. Liten bus/dressyr tur! Riktigt rolig att faktiskt bara komma ut & låta hästen busa lite. MEN! Jag red ju inte bara på måfå. Hon fick även jobba hårt i öppna, slutna skänkelvikningar & ökningar. Fin i form & jätte mjuk. Jag känner att jag verkligen hittat alla knappar på henne, allt går så bra nu för tiden! Efter det tog vi en kortis i skogen, bara så att vi inte harvar på banan hela tiden (: Super lugn & fin hela tiden. Skuttade över några vattenpölar på hemvägen. Kan knappt vänta på att komma ut i morgon, verkligen super härligt när hon är som hon är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0