10 September 2011. Kelly.

Ridit med Nathalie idag som fick låna Kalletott! Riktigt roligt faktiskt, Kelly var mjuk & fin hela turen & det såg bra ut för Nathalies del med. Kelly blev lite stressad i början av turen & hade lite svårt att hitta fokus efteråt, men i alla fall vi red mot ridbanan där alla människor sprang rådalunken (varav att Kelly blev stressad) mot flygfälten för en räcergallop! Skit kul, hon taggade verkligen. Det är ju visserligen bra oxå efterssom hon har blivit rund om magen ;) Hihi, sen tog vi skogsvägen hem & hoppade lite vattenpölar. Nu äter jag sallad för Nathalie åkte hem, hon hade blivit förkyld stackarn. Men trots det red hon med mig ändå, starkt gjort! Händer nog inte så mycket mer idag, ska kolla runt lite efter bra systemkameror eftersom jag inom väldigt kort köper en. Några förslag? Vill gärna ha en bra, som dels kan ta flera kort på en gång, självklart ska den kunna filma med xd Lite inne på en Nikon D3100.. hmm, får luska lite i det. Men nu ska jag tillbaka till mitt. Laddar en film oxå som måste ses! Harebra!


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag har själv en Nikon D3100 och den är perfekt för mig. Ingen typ topp klass men ändå en helt okej systemkamera :)

2011-09-13 @ 19:54:45
URL: http://craazyfriiends.blogg.se/
Postat av: Jonna.

Hihi, oj! Jag hade inte sett din kommentar, ja men det lutar åt en sån !(:

2011-09-23 @ 21:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0