9 September 2011. Kelly.

Kelly var helt awesome idag! Började med att jag skrittade för att känna av om hon var halt, LM hade tyckt det när hon var ute sist.. inte då! Hon var så frisk hon kunde bli. Så jag hade planerat att skritta förbi ridbanan, ta skogen & sen hem fast bakåtvänt. Gick ju inte, för när jag kom till banan hade dom satt upp stolpar på hela ridbanan inför rådalunken. Då blev det ett pass där med förlängd trav, gallopombyten, skänkelvikningar, framdelsvändningar & gallop på ökade & minskade volter, hon var helt otrolig. Fin i formen hela tiden ville verkligen jobba! Aldrig varit så stolt över henne. Tog till och med ett skutt över stocken, först i trav & sen i gallop, klockrent! Helt underbar säger jag bara. Tog senare en liten kortis i skogen bara för att trava/skritta av henne. Verkligen en härlig tur, precis som dom turerna på Victor. Hoppas hon är lika fin i morgon. Kalle hade trampat av sig en sko.. men som tur är kommer hovis på morgonen så jag & Nathalie kan rida ändå ! (: Hur som helst, Kelly var jäääääätte trött efter ridningen. Så fick hon ett äpple med som vi hittade på vägen hem ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0