23 September 2011. Kelly.

Halloj. Fick med mig Alexandra som tog Kalle, slapp jag rida själv. Tog ett kortare pass på banan för vi var tidsbegränsade. Kelly verkade lite stressad idag men det släppte allt eftersom! Kände även att jag inte red sådär jätte bra idag.. Blev ett halvslarvigt dressyrpass. Vet inte men jag kanske inte hade världens fokus eftersom jag har kaninerna på hjärnan. Men hursomhelst, red lite på volter, trav över en liten bom & sånt. Sen bara för att jag kände för det tog jag ett litet språng över stocken. Hoppade faktiskt på den högsta delen idag! Hon skötte sig jättebra! Kom även fel en gång & hoppade ändå. Kändes som om hon var i hoppet i några minuter innan vi landade igen. Tyckte oxå det var jävligt kul att jag var med helt perfekt i språnget trots att det blev som det blev. Så roligt nu när jag tagit över hoppningen på onsdagar. Så där kommer jag vara med ungefär varannan vecka (: Men jag är i alla fall nöjd över ridpasset, på sätt & vis..hmm..ja. Som sagt var var det ju lite slarv-bus-seriös ridning idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0