Skolan börjar, dålig uppdaterning.

Hej! Som ni kanske märkt så har jag inte kunnat eller hunnit blogga så mycket ... Det är så mycket i skolan nu, jag måste liksom hänga med i alla läxor & då blir bloggen lidande. Men jag ska försöka hålla igång den så mycket jag kan, självklart! Idag har jag varit med Alex (: Vi satt hemma & spelade Spyro en stund senså åkte vi till LRK & fotade lite i Pauline, Nattis & Gabbis grupp. Bilderna kommer förmodligen dyka upp någon gång i morgon, om inte när jag har tid. För i morgon ska jag först på kalas & därefter sen kanske åka med Alex till hennes häst Just to please you (Jossan) (: Så då tänkte jag köra in alla bilder samtidigt ;) Haha, men det blir säkert bra! Och i helgen är det även ridning på schemat. Men att, ni får ha det så bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0