Det blev inget!

Jag skulle ju rida Fia men när jag kom ut till stallet kände jag att jag inte ville rida ensam, så jag ringde Gabriella trots att jag visste att hon inte var hemma & kollade när dom skulle åka hem & om hon ville hänga med ut på en tur. Ja, det ville hon, haha ^^ Så jag tog in hästarna, förberedde, borstade dom, mockade osv. Sen fick jag ett sms runt halv sju om att dom nästan var hemma, så jag skulle bara kratsa hovarna på hästarna (Jag gjorde inte det innan för dom skulle endå få massa i hovarna ifrån boxen) & när jag väl kom till Kalle så hade han tappat en sko. Typiskt! Så det blev ingen ridning & eftersom det var så sent ville inte jag ge mig ut själv heller! Det hade dock inte varit några problem om det hade varit lite varmare, men nu var det jättekallt & jag hade ju varit där ute i ungefär 3 timmar ^^ Men jag tar bara en annan dag! (:

Haha, trött bildredigerings humor :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0