9d2, "roligaste klassen"

Tänkte skriva ut allt kul som händer/har hänt i vår klass, just detta inlägg kommer väl uppdateras då & då !(:
Jag & Sanna har inte den bästa humorn, men vi gillar den!

*7:an, Jonna fäller Daniel, Daniel flyger 700meter i klassrummet.
*9:an, Jonna ska öppna en dörr, dörren öppnas inte, "ASGARV".
*9:an, Jonna & Sanna äter glass, någon smäller igen en dörr, vi blir skiträdda. Båda flyger ur stolarna.
*7:an, Sebastian kommer & muppar. Jag tar tag i en soffa som Sanna sitter i (med någon form av superkraft), kastar den på Sebbe & springer iväg i raketfart xd
*8:an, Filip sätter 2 bollar under tröjan & får världens boobies.
*8:an, Ako ska hämta en innebandyboll, jag sparkar på den, han snubblar & utbrister ooh jävlar! Jag & sanna asgarvar.
*9:an, Tekniken. Lyssnar på en cd, en gubbe pratar på engelska. Världens roligaste uttal (egentligen bara Jag & Sanna som tyckte det var kul).
*8:an, No lektion. Lotta pratar om skelett, Emil kastar ut ett pappersplan genom fönstret, skriker, Kolla vad det flyger! Hela klassen går till fönstret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0