27 September 2011. Kelly.

Ridit med Gabriella idag igen !:D
Skogen --> "Flygplansfälten" --> mot banan --> hem.
Hon var verkligen jättefin idag! Först stack vi till flygplansfälten för lite busgallop, där blev vi förföljda av några rådjur som oxå ville springa ^^ Hihi, så gulligt. På skrittvägarna gjorde jag lite skänkelvikningar, framdelsvändningar & böjde henne lite! På banan sen travade jag lite grann & hon sökte sig ner rigtikt bra. Blir så glad när hon verkligen vill! Jobbade lite på volter, 8:or & sånt. Inte bara att hon var fin på banan, hon var även otroligt nog jättefin i skogen, för att inte tala om lugn. Såg riktigt bra ut för Gabriella & Kalle med !(: På hemvägen sen var det ju lika mörkt somm sist & Kelly blev rädd för sin egen skugga, så hon gjorde någon slags skräckslagen piaff. Hihi, jag kommer ihåg när hon precis hade kommit & gjorde piaffer hela tiden, lite kul faktiskt ^^ Kan inte säga mer än att jag är jättenöjd med passet idag. Både jag & Kelly var trötta efter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0