Allt kan hända på donken.

Varit med Nathalie & Gabbi idag som sagt var! Kan inte säga mer än att det var askul. Först var vi i stallet ett bra tag. Sen åkte vi hem & hämtade pengar osv. för att vi skulle till donken (varav att Nattis var hungrig xd) På donken startade allt med att Nattis fick vänta 20 minuter på sin mat.. Sen när vi skulle gå & jag skulle lägga in min bricka hade jag den på fel håll & tänkte verkligen inte på det, så jag bara:
-Amen, den går ju inte in!!!!! Och såg ut som ett jävla frågetecken.. Hihi, sen skulle Gabbi på toa men visste inte hur man låste dörren xd. Och efter det drog vi till ett ställe med massa sandgupp & hoppade där ett tag (med cyklarna). På hemvägen fyllde vi korgarna med snö & hällde ut över min gräsmatta ;) Det var väl våran dag sammanfattad. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0