2 Oktober 2011. Kelly.

Hann tyvärr inte skriva om ridpasset igår.. Hur som helst. Start med att Jag & Nathalie tog en tur genom skogen. Kelly var hur fin som helst, lugn & fin hela tiden. Sen skulle Nathalie prova att hoppa med Kalle så jag körde lite dressyr så länge. Kan väl inte säga att båda var eniga, jag hade mest träningsvärk & kunde knappt rida^^ Haha. Nej men det såg ju inte jättekasst ut.. Vi gjorde nästan inget mer, det började ju regna med så vi red hem. Bild i repris, men jag ville lägga ut den bara för jag tycker ljuset är härligt!


Kommentarer
Postat av: amanda

snygg blogg!!!



skulle uppskatta om just DU<3 kommenterade min blogg oxå!

www.sweetfield.blogg.se

TACK!<3

2011-10-06 @ 20:53:47
URL: http://sweetfield.blogg.se/
Postat av: Jonna.

Heej. Tack !(:

Kan kika lite på den, men jag känner ju inte dig så.. Brukar bara läsa mina kompisars bloggar (:

2011-10-07 @ 14:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0