14 Oktober 2011. Kelly.

Sitter i soffan efter en hääääääärlig ridtur! Var ute själv i skogen ca 50 minuter. Kelly var verkligen super arbetsvillig idag, jag däremot red nog som en kratta, men aa, jag har varit lite seg idag ^^.  Började med att skritta en rejäl bit, allt eftersom började jag trava lite smått. Finns en väg som går lite sick sack så där passade jag på att gallopera & byta gallop i varje sväng. Hon lyssnade verkligen skitbra idag, fin i form hela tiden & super lugn. Vi skuttade även över några vattenpölar för det är ju farligt att trampa i dom. På hemvägen sen körde jag lite ryggningar & halter. Nu väntar ridningen i morgon med Gabriella & Xet (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0