Nattorienteringen 2011.

Ja, då var nattorienteringen 2011 över. Tänkte berätta lite kort sammanfattat. Jag & Sanna åkte till dalängen runt halv sju där vi mötte upp Amelie. Därefter fick vi våran start signal & ut i skogen sprang vi! Vi hann komma till andra kontrollen (vi var tvungna att ta 12 stycken) innan Maria & Sanella kom ikapp oss & ville ta följe. Alla fem gick lite överallt för att leta + att vi gick vilse ett x antal gånger ... Efter 4:e (?) kontrollen fick vi två nytillskott i gruppen, Felicia & Anna. Dom gick med oss till 6:e kontrollen & sen tog dom sin egna väg. Jag, Sanna, Maria, Sanella & Amelie kom fram till en korsning & fick reda på att vi hade gått för långt. Då skulle vi vända tillbaka & korsa ett dike, men Amelie ramlade ner i diket. Allt efterssom skulle vi ta den nionde kontrollen & gick in på en smal jätte mörk stig. Alla var typ skit rädda men hitta den det gjorde vi. Det var bara det att någon hade tappat vår lapp så att allt vårt jobb hade vi gjort i onödan. Ja, det var bara att gå tillbaka en bit för att leta, tyvärr hittade vi den inte men som tur var kunde vi vara med på Maria & Sanellas lapp efterssom vi hade gått med dom så länge! Alla andra kontroller tog vi som en dans, alla utom 8:an för den hade dom redan plockat ner ... Men när vi väl kom till sista (12:an) märkte vi att det bara var vi kvar i skogen. Alla stressade upp sig & jag blev allt tröttare & räddare jag med, det märktes! För tillslut gick min hjärna över till ingenting. Jag bokstavligt talat föll ihop. Visst jag reste mig igen & kände, eller jag kände inget alls. Jag hade seriöst ingen kontroll på mig själv & gick / sprang iväg helt utan koll på vart jag skulle, det enda jag fick ur mig var, tårar, sinnessjuka skratt & ett - Hjälp, jag kan inte sluta. Det var verkligen ingenting man skulle vilja vara med om, verkligen skitläskigt att inte ha kontroll på sig själv & bara stappla iväg för att man inte har ork att stå på sina egna ben! Visserligen var det väl bara för att jag var trött & hade gått i en mörk skog i 2 & en halv timme. Men nu mår jag prima! Bara lite trött ;) Bara lite sinnessjuk ! :D
---------------------------------------------------------------------------------
Seriöst tro inte att jag är sinnessjuk på riktigt för det är jag inte -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0