20 November 2011. Kelly.

Ett pass på banan blev det med Gabbi & Lillemor. Körde först igenom lite, eller ganska mycket i traven. Tycker verkligen att jag behöver öva på att få henne rakställd i trav. Jag ligger gärna på volter & har hästen ställd efter det. Men som sagt jag körde igenom både i arbetstrav & vanlig (: Sen till gallopen, testade att öka på henne lite på volterna så att hon ska trampa under sig mer & jobba bakifrån. Körde inte så mycket gallop idag utan höll mig mestandels till traven! Jag hade en rätt trött häst i slutet & gjorde några skänkelvikningar samt framdelsvändningar i skritt. Jag tyckte inte att det hade gått så jättebra idag men fick svar av Lillemor att det såg jättebra ut! Så nu är jag genast mycket nöjdare! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0