13 November 2011. Kelly.

Red ut i skogen (banan) med Gabriella. Vi var ute på en lugn tur på ca 1.15 - 25 (: Vi kollade på några diken igår i skogen när vi red men som vi inte vågade hoppa över för dom var jätte breda. Så vi kollade på samma ställe idag lite längre bort på ett mindre, Jag & Lusen kom över några gånger & tyckte att vi hade riktigt kul! Gabriella hon hoppade med hästen från marken (y) Nej, men jag ska se till att hon hoppar nästa gång. Och kanske att jag provar det större diket? Men hon hoppade väldigt stort på det lilla & det stora / breda är minst tre gånger så stort O.o Hur som helst. I skogen var hon super fin till & från (: Men jag kände att jag kunde få låta henne vara häst idag. Visserligen inte bara rida på utan även jobba henne oxå. Nu till (banan). Vi körde lite dressyr pga att jag ville få henne lite låg i formen. Åh vad glad jag blev när hon lyssnade direkt! Körde bara igenom trav på banan & ingen gallop. Det räckte med det vi busade i skogen ^^ Jag & Gabriella tog några (kanske 3 st?) hopp över stocken. Kelly kom underbart varje gång. Lilltjej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0