Sanna gästbloggar !(:

Hallu :)
Jag vet inte varför jag gör det här, men det blir nog bra.
Jonna & Jag åkte till stan (köpte ett stort, runt bolldjur samt 1 tv-spel) & när vi stod där utanför Åhlens som de muppar vi är kommer Anki !:O Sen fick Jonna dåndimp på en gammal tant som tyckte att vi inte kunde gå. Jag citerar:
Tnat (blev lite fel här).
Tant: Dagens ungdom... Kan inte gå normalt!
Jonna: Dagens kärringar kan inte prata tyst...
När vi va inne i tv-spelsbutiken va först bara Tomas där. Sen kommer Marcus in men varken jag eller Jonna ser det. Jonna skrek: HEJ MARCUS!!!
Sen viskar hon till mig, va det verkligen han??
Det va ju Marcus men tänk om det inte va det. ;)
Mitt bolldjur fick senare namnet BollKorre KorreBoll.

Så nu sitter vi här med A:n i tummarna & ser på Family Guy. Om ni undrar var A:na kommer ifrån så är de från xbox kontrollerna :) + Jag sover här i natt :D

HejDå.

Kommentarer
Postat av: Hanna

UNDERBART INLÄGG SANNA!! VERKLIGEN. JAG BLIR TÅRÖGD.



Hälsa Jonna :DD

2011-12-12 @ 20:53:42
Postat av: Amelie

Haha dagens kärringar :D

2011-12-13 @ 20:46:56
Postat av: Jonna.

Hahahahaha, men vafan, vi gick inte ens nära dom xd

2011-12-14 @ 13:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0