Ingen bloggning, tyvärr!

Ingen bloggning pga. att jag har varit jätte sjuk med en sprängande huvudverk! Som tur är går det mot bättringsvägen & vädret idag är underbart! Love it, for sure. Nej, men det här påminner mig om dagarna när jag var liten & var ute & lekte på Annagatan osv ... :') Förövrigt så försökte jag verkligen att vara med på lussebandyn i tisdags men efter 3 timmar kände jag mig inte alls bra så jag fick åka hem :( Jag hann i alla fall få ett kort på klassen sista året! Det kommer någon dag när jag har ork. Tyvärr vann vi inte själva bandyn i år men förhoppningsvis så vinner vi bästa utklädnad! Vi var ryttare i år & alla gick verkligen in för det ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0