14 December 2011. Kelly.

Hmm, vart ska jag börja? Alltså, jag har varit allmänt hängig idag men bestämde mig för att vara med på hoppträningen ändå! Först när jag kom till stallet & skulle borsta Fia & så var hon verkligen jätte sur. Jag har ingen aning om varför, för när vi kom hem igen var hon världens ängel! För hon liksom sparkade, vände sig om, la öronen bakåt & var allmänt baggig ... Sen var hon rädd för minsta lilla grej i stallet. Men i alla fall, vi åkte iväg till träningen. Väl där så var vi verkligen jätte taggade! Dock fick jag ryta till på henne 3 - 4 gånger då hon stannade på en grind :/ Men på planket däremot den här gången gick det skitbra! Hon var på väg att stanna så jag tryckte på henne lite extra & då tog hon ett jätte hopp ^^ busan, haha! Allt gick verkligen finemang idag & jag är super stolt över henne, + jag tvekade inte en enda gång ;D Och som sagt, väl hemma i stallet så var hon som en ängel, super mysig!
Olivia var oxå med på träningen idag & det så skitbra ut !:D

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

haha tack! :D

2011-12-15 @ 17:35:19
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
Postat av: Jonna (:

Varse !(:

2011-12-15 @ 17:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0